środa, 25 kwietnia 2018

Q&A


No więc tak jakiś czas temu napisałam  na naszym fanpage że możecie mi zadawać pytania a ja na nie wam odpowiem we wpisie na blogu, no niestety mała aktywność była z pytaniami także tylko osoba była aktywna na stronie Filemona. Dziękujemy a oto nasze pytania zadane przez Macieja  Jednacza :


Kto wpadł na takie fajne imię jak Filemon dla kotka?
Więc tak ja wpadłam na te imię, nie miałam za bardzo pomysłu na imię dla kota więc pomyślałam że  jest biały, ma łaty czarne to nic (jak się domyślacie Filemon z bajki miał laty brązowe)  no i jakoś mi się tak skojarzyło, a wiecie co to za kotek?





Jakie jedzonko najbardziej lubi Filemon?
No więc tak Filemon nie należy do kotów wybrednych ale zdarzają się i wyjątki, Filemon czasami pogardzi wędlinką, czasami woli po prostu suchą karmą, nie lubi bardzo tanich za bardzo tanich karm ale nie pogardzi kitekatem, whiskasem czy petvitą i to te karmy należą do jego ulubionych proszę o nie hejtowanie wobec karm kitekat czy wishas).



Jeżeli macie chęć zadawać mi pytania co do moich zwierząt czyli Psotki, Kulki, Żaby czy Filemona to zapraszam nazadawanie pytań na naszych fanpage czy pod wpisem na blogu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz